2010. augusztus 2., hétfő

Eszék 2010.

Hypo Group Alpok-Adria Bank.

5 megjegyzés:

jazza írta...

nagyszerű fotó--korszakok összegyűlése röpke időre egy kerek asztalnál...a szinte szellemként megjelenő alak pedig felteszi a pontot az i-re...grat...

erdővidék írta...

Köszönöm szépen jazza.
Igazad van.
Jó meglátás.

BigVic írta...

Belül az egymásra figyelés öröme.Kivűl a rohanó világ nemtörődöm sodródása.NEM SZÁMÍT a generációk közti különbség.NEM SZÁMÍT A kinti világ.EBBEN a pillanatban csak az a kis békés egység számít.
Ezt mondja nekem ez a jó kis kép.
Sok családnak jól jönne egy ilyen üvegfal ami távol tartja a világot.

erdővidék írta...

Mr Big.

Jóapám 74 éves.
Most volt először Eszéken.
Úgy örült, hogy láthatta a Drávát, és én is úgy örültem, hogy velünk van.
Vásároltunk néhány dolgot, legyen emléke, hogy együtt voltunk.
Itt egy horvát pépkségben ültünk, természetesen bureket eszünk. :)

-Az üvegfalon sokat gondolkodtam.

Köszönöm ,hogy itt voltál.

BigVic írta...

Tiszteletem Édesapádnak!
Az üvegfal.Sok ember akit ismerek, többet figyel kifelé, mint befelé és egymásra.