2013. november 22., péntek

Egyszer volt uránbánya.Archív.

 1.Gyutacsok kiválasztása. '70-es évek közepe.
2. AnDo(ammonium-nitrát, diesel olaj) töltő kezelés. '70-es évek közepe.
3.Gyutacs behelyezése paxit(dinitrotoluol) kezelésbiztos robbanóanyagba . '70-es évek közepe.
  3.AnDo adagolás sűrített levegővel. '70-es évek közepe.
4.AnDo töltés főte pásztához. Gyutacsok kötözése. '70-es évek közepe.
5. Torkrét alapozó keverése. '80-as évek eleje.
 6. Torkrét alapozó felhordása. '80-as évek eleje.
 7. Fúrás magazinfejtéshez. '60-as évek vége.
8.Fúrás magazinfejtéshez. '60-as évek vége.Bomix Kft, Kőmérő Kft tulajdona.
 Cannon scan. A felvételek AGFA esetleg ORWO negatívra készültek.

1 megjegyzés:

Kristály írta...

Egyszer volt fiatalság... :)
Imádtam azokat az éveket, amíg az ércdúsítóban dolgoztam!
Ott nőttem föl, ott lettem "nagylány".
Voltak jobb idők, voltak elég rosszak is! De jó volt ezer ember között dolgozni, hogy szinte mindenkit ismertem, bárkinek szólhattam, nem volt olyan közönyös az élet mint most! Rengeteg emlékem van, és az idő megszépíti a csúnyácskákat is! Büszke voltam rá, hogy az uránbányánál dolgoztam, ugyanúgy ahogy apukám is. Most is a régi bánya részeseként érzem magam...pedig ez a hely a lába nyomába sem érhet.