2009. június 5., péntek

1,2,3...

8 megjegyzés:

Kristály írta...

Furcsa. Valahogy nem a te stílusod.

Nagy Viktor írta...

Nekem is furcsa. :)
...ám ennyi egy három másodperces záridő. ;)
Szeretnék még ebben a témában, hosszú záridővel dolgozni; amúgy a föld alatt készített fotók, mind záridő beállításával készültek.

Walter Neiger írta...

1,2,3 ... two times or the visibility of a drunk :)

Nagy Viktor írta...

Interesting, very interesting approach.
I say thank you for the visit nicely Walter.
Regards.

Mihir írta...

very nice concept :)

Főfüge írta...

Köszönöm, hogy meglátogattál! Már voltam itt többször, de előbb "feltérképeztelek", mert hát nem egyszerű a blogjaidat váltogatni.

Én úgy veszem, hogy ez a "Bánya" sorozatod nyitóképe. 1,2,3... és indulunk le a bányába! Izgulok, még soha nem voltam bányába.
Akkor menjünk lefelé!

Nagy Viktor írta...

Mihir.
Thank you very much.

Nagy Viktor írta...

Szia Főfüge. (már bocsánat, hogy így fügézlek, de azt látom, hogy sokan a blognéven szólítják egymást)
Ugyanakkor bocs, ha nem megy rögtön válasz!
Van benne valami ahogy értékeled az 1,2,3 kérdést. A fotót valóban a tárótól kb. 25 méterre készítettem, a munkahelyre rendszeresített fényképezőgéppel, és meg akartam nézni, hogy működik a három másodperces záridő...persze sötétben :D

Köszönöm a látogatást!