2009. április 6., hétfő

Bánya. Mine.(Work_3)

8 megjegyzés:

fhina írta...

ha ez lenne az a híres fény az alagút végén, akkor még szép, hogy sokan látták:P (nyomasztó, ha az ember nem tud felfele nézni. vagy ha tud is, nincs mit...)

Sehraeuber írta...

very impressive series !

erdővidék írta...

fhina. ez nem ama híres fény az alagút végén... az annyira híres, hogy már-már hirhedt. Látod én egyszerűen azt adtam neki címnek: "Bánya".
Valóban nem is nyomasztó. Az ember nem néz csak azért fölfelé, hogy hátha lát mégis valamit.
A nyomasztó érzés, ha benne van valakiben, nem alkalmas erre a munkára.

erdővidék írta...

Walter Neiger.
Thank you, for your visit.

fhina írta...

pedig szerintem az ember eleve arra lett szerkesztve, hogy ha nem is néz felfele, de legalább érezze, hogy a fejebúbját nyalogatja a kék. ettől függetlenül/épp ezért minden tiszteletem az övéké...

erdővidék írta...

fhina.

Tudom, hogy az ember alapvetően nem föld alá "szerkesztetett". Azért is nyomasztó egy kicsit odalenn.
A tiszteletet köszönöm!
Az összes alászálló ember nevében.

Főfüge írta...

Mint fotó, az eddigi legjobb!!! Nagyon tetszik.

Az előbbit töröld.

erdővidék írta...

Köszönöm szépen, Főfüge.

Ezt a fotót neveztem is az "Ünnepel a bányászat" -ra. :D