2009. április 3., péntek

Bánya.(Törpe és Szt.Borbála) Mine.


13 megjegyzés:

aeduard írta...

hát már az előzőhöz is akartam írni, de ettől a képtől leesett az állam... hányszor elmentem mellette, és hányszor néztem, soha nem jutott eszembe ez...nagyon-nagyon jó

erdővidék írta...

Ez a kis törpe, a vágat "kabalája", Szt. Borbála mellet természetesen. :^)

Köszönöm.
off... csak azé fénképöztem le me eccer, mentem el mellette s asszonta, hogy béhajítt a képömbe egy nagy kujak pofot ,ha má eccer nem fénképözi le valaki. Há ejisze má ott van ő es vaj öt éve immá...on

aeduard írta...

:) na most megvan, h ki fenyegetett meg a saját blogomon is :)

fhina írta...

:) ez kedves. (tényleg az lenne?... költői kérdés)

erdővidék írta...

fhina. :^)
A törpe kedves, vagy az amit "mondott"?

fhina írta...

hehe, most, hogy így kérded, mindkettő :P

Főfüge írta...

Ez a fotó nagyon kellet ide!
Aranyos, kedves, vicces és komoly.
Gondolom, a többiek a bányába dolgoznak!:)))

Jó volt a képeidet nézni, köszi a bányalátogatást.

Jószerencsét!

erdővidék írta...

Főfüge.

Igen :D
A többiek a bányában dolgoznak. :D :D

Köszönöm, hogy itt voltál.

Pamlerva írta...

Nagyon kedves kép...a szereplő úgy visz színt sötétbe, mint egy egy mítoszi elem az irodalomba.

Üdvözöllek:Hajnalka

Pamlerva írta...

*...a sötétbe:)

Kristály írta...

Mintha már láttam volna valahol...

erdővidék írta...

Korábban írtam Kristálynak,PHAEDRA, hogy a bányászok mindenhez értenek.
Az irodalomhoz is a mítoszokhoz is.
Szóval amihez nem értenek az nincs is.
Remélem mindketten értitek a lényeget. :D

erdővidék írta...

Kristály. :D
Hát persze, hogy láthattad.
A vezető tárlaton!!!
Ahol a tehetséges bányászok fényképei vannak kiállítva! (...)